
JAK STWORZYĆ TABELKĘ REKRUTACYJNĄ I DLACZEGO WARTO TO ZROBIĆ?
Jeśli bierzecie udział w wielu procesach rekrutacyjnych, warto zadbać o porządek i kontrolę nad nimi. Tworząc prostą tabelkę z notatkami, możecie łatwo śledzić postępy rekrutacji. Będziecie wiedzieć:
✔️ Do jakich firm aplikowaliście.
✔️ Jakie widełki wynagrodzenia podaliście.
✔️ Na jakim etapie rekrutacji jesteście.
✔️ Do kiedy mieliście otrzymać feedback.
Jeśli nie otrzymacie informacji zwrotnej w umówionym terminie, warto skontaktować się z rekruterem, aby dopytać o status aplikacji. W przypadku negatywnej odpowiedzi możecie zamknąć proces i skupić się na innych możliwościach. Zdarza się jednak, że rekrutacja się przedłuża, a pracodawca nie informuje o zmianach, dlatego warto samemu monitorować sytuację.
Przykładowa tabelka może zawierać:
➡️ Datę rozmowy
➡️ Nazwę firmy
➡️ Stanowisko
➡️ Widełki wynagrodzenia
➡️ Etap rekrutacji
➡️ Feedback do kiedy
➡️ Pytania/zadania rekrutacyjne
➡️ Twoje wrażenia
Taki system przyda się nie tylko teraz, ale również za kilka lat, gdy znów będziecie aktywnie szukać pracy. Po co zaczynać od zera, skoro możecie mieć gotową bazę swoich wcześniejszych doświadczeń i listę firm, które Was rozczarowały, albo takich, które wyróżniły się profesjonalnym podejściem?
Zamieszczam link do mojej tabelki, z której możecie korzystać i dostosować do swoich potrzeb:
https://natalialisiecka.pl/wp-content/uploads/2025/01/Tabelka-rekrutacyjna.xlsx
Dodaj komentarz